" Semakin Dekat Bahtera Kita KepadaNya,
Semakin Kencang Taufan Yang Melanda "


zainal hisham
(md.usm)

Sunday, June 3, 2012

Wajah Baru

pertamanya, marilah sama2 lafazkan kesyukuran kepada Allah s.w.t diatas segala nikmat yang tidak terhitung. syukur kepada Allah diatas kesempatan untuk ak menulis skit pada malam nie.
tiada apa yang ingin kucoretkan. cuma sekadar rasa syukur setelah selesai exam dan result pun dah diumumkan. x semua orang merasai apa yang aku rasai dan ak juga tidak merasai apa yang orang lain lalui. yang pasti bagiku, segala debaran hilang sekelip mata setelah mendengar namaku disebut menandakan lulus peperiksaan ikhtisas II dan boleh meneruskan pengajian di tahun 4 bulan 9 nanti, insyaAllah.

Hidup ini umpama roda. x selalunya kita berada diatas dan x selamnya kita berada dibawah. yang pasti Allah mempunyai perancangan yang terbaik untuk setiap hambaNya. apa yang perlu kita lakukan adalah meletakkan keyakinan kepada Allah dan meningkatkan lagi usaha supaya mampu bergerak dengan lebih maju di masa akan datang. yang bernasib baik, aku ucapkan tahniah. dan kepada yang kurang bernasib baik, ingatlah bahawa setiap segala ketentuan itu ada hikmahnya dan Allah adalah sebaik2 perancang.

Kini, segalanya bakal menjadi baru bagi diriku dan blog pun dah berwajah baru,hehe...=D
mula2 nampak pening jugak sebab dah lama x buka blog.tapi rupa2nya, wajah baru nie amat memudahkan.
so, sampai disini shaja dahulu untuk kali ini.

wallahu'alam...

No comments:

" Semakin Dekat Bahtera Kita KepadaNya,
Semakin Kencang Taufan Yang Melanda "
- j_nal07@yahoo.com -
- z.hisham90@gmail.com -



zainal
(md.usm)